گن ساعت شنی چیست؟

گن ساعت شنی چیست؟

 

هرآنچه باید درباره گن ساعت شنی بدانید
گن ساعت شنی چیست؟
رسیدن به تناسب ‌اندام و استفاده از گن لاغری یکی از مسائلی است که هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که حداقل یک‌بار در عمر خود به این موضوع فکر نکرده است. از زمانی که ما به دنیا می‌آییم هر کدام از ما بدنی با شکل خاص داریم. انواع اشکالی که شناخته شده‌ترند عبارتند از: بدن به شکل گلابی، بدن سیبی شکل، بدن مستطیلی، بدن هویجی و عده‌ای هم که در دسته‌ی خوش شانس‌ترین‌ها قرار می‌گیرند، بدنی به شکل ساعت شنی دارند که بهترین و خوش فرم‌ترین نوع است.گن ساعت شنی اصل

گن ساعت شنی چیست

موضوع خوش فرم بودن و تمایل به داشتن کمر باریک تاریخی طولانی دارد. برای مثال در حدود قرن هفدهم میلادی نیز در بین خانم‌ها و به ویژه اشراف‌زادگان اروپایی تمایل به نشان دادن بدن به شکل ساعت شنی وجود داشته است و به همین دلیل خانم‌ها در زیر دامن و پیراهنشان گنی محکم شبیه به گن ساعت شنی که دارای بندهایی از پشت بوده می‌پوشیده‌اند تا بدنشان زیباتر دیده شود.

امروزه نیز بدن‌هایی که به شکل ساعت شنی هستند از لحاظ معیار زیبایی در رتبه‌ی یک قرار می‌گیرند. به علاوه هرچقدر کمر باریک‌تر نشان داده شود، زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری نیز برای شخص به همراه می‌آورد.
گن ساعت شنی چیست؟

اگر دقت کرده باشید فرم بدن خیلی از بازیگران و هنرمندان مشهور آمریکایی نیز به شکل ساعت شنی است ولی این به این معنا نیست که همه‌شان هیکلی به شکل ساعت شنی دارند. اگر شما هم دوست دارید بدنی همانندشان داشته باشید
روش‌هایی وجود دارد که شما را به این آرزو می‌رساند و گن ساعت شنی یکی از آن‌هاست که در این مقاله درباره‌اش بیشتر خواهیم آموخت.

گن ساعت شنی چیست
انواع مختلفی از گن‌های لاغری در دنیا و در ایران وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و مزایا و معایبی دارند. گن ساعت شنی هم از این قضیه مستثنی نیست. نکته‌ی هوشمندانه‌ای که درباره‌ی گن ساعت شنی می‌توان گفت نام آن است که باعث می‌شود بیشتر و بیشتر به آن جذب شویم. در واقع انتخاب نام گن ساعت شنی یک انتخاب هوشمندانه است چون دقیقاً همان فرمی ‌است که خیلی از شما آرزو دارید که شبیه آن شوید و البته فراتر از نام این گن لاغری کارکردهای آن نیز قابل ملاحظه‌اند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با گن ساعت شنی، انواع آن و هر آنچه که لازم است درباره‌ی فرم‌دهی بدنتان با این گن لاغری بدانید، آشنا شوید.

«گن ساعت شنی» یا «گن فرم‌دهنده‌ی شکم و پهلوی ساعت شنی» یا «گن لاغری ساعت شنی» نام‌هایی هستند که بر این گن لاغری گذاشته‌اند و در واقع این گن لاغری با فرم‌دهی به بدن و جمع کردن شکم و پهلوها کمک می‌کند که کمر باریک‌تر شده و بدن به شکل یک ساعت شنی دیده شود.

لاتکس چیست؟
لاتکس داخل گن از یک نوع صمغ گیاهی تولیدمیشه ک لایه ی وسطی گن روتشکیل میده ک مانع دررفتن گرمای بدن میشه واون رو در خودش حفظ میکنه وباعث تعرق در اون ناحیه میشه درنتیجه کاهش سایز رو در پی داره وسلولیت پوست شماروازبین میبره وب بدن شما فرم میده وپوستتون رونرم وصاف میکنه

جنس این گن لاغری که دل خیلی‌ها را برده است تنها و تنها از لاتکس طبیعی به میزان ۱۰۰ درصد است و دارای ۴ هوگ برای تنظیمات بیشتر می‌باشد. فرم گن ساعت شنی به شکلی است که در جلوی بدن از زیر سینه‌ها تا بالای کمر و از پشت از زیر گردن تا بالای باسن را می‌پوشاند و با توجه به نوع مورد استفاده و کاربردهای مختلفی که دارد؛ در هنگام ورزش، پیاده‌روی و هرگونه فعالیت اداری و یا غیراداری، به راحتی در زیر لباس قابل استفاده است و با جمع کردن پهلوها و شکم سایز شما را کم کرده و این تغییر سایز و کم شدن سایز به محض پوشیدن گن نیز تا دو سایز قابل مشاهده است.

گن لاغری ساعت شنی برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال لاغری شکم و پهلوهای خود هستند.گن ساعت شنی
خانم‌هایی که بارداری را پشت سر گذاشته‌اند و می‌خواهند بدنشان و به خصوص شکم و پهلوهایشان را به فرم قبل از بارداری برگردانند.
کسانی که در باشگاه و یا در محیط بیرون ورزش می‌کنند.
برای ورزشکاران حرفه‌ای به خصوص آن‌هایی که به دنبال فرم دادن به قسمت شکم و پهلوی خود هستند.

برای افرادی که عمل زیبایی شکم و یا پیکرتراشی یا لیپوماتیک انجام داده‌اند و نیاز دارند تا شکمشان دوباره فرم خوبی داشته باشد.
کسانی که کمر درد خفیف دارند و از کمربندهای طبی استفاده می‌کنند. (برای افرادی که کمردرد شدید دارند، استفاده از گن ساعت شنی به دلیل فشار وارده به محوطه‌ی کمر و بدتر شدن درد کمر توصیه نمی‌شود).

 

زمان استفاده از گن لاغری ساعت شنی
شاید بعضی‌ها به اشتباه بخواهند برای رسیدن سریع‌تر به شکم دلخواهشان از گن لاغری در کل روز و در تمام ساعات استفاده کنند اما این کار به هیچ وجه درست نیست. درباره‌ی گن ساعت شنی نیز این موضوع صدق می‌کند و شما تنها مجاز هستید که از گن ساعت شنی حدود ۵ الی ۶ ساعت در روز استفاده کنید و در مواقعی که ناشتا هستید، موقع صرف غذا و در زمان خواب مجاز به پوشیدن گن ساعت شنی نیستید.

علت آن هم این است که با پوشیدن گن ساعت شنی در این زمان‌ها به بدن شما فشار وارد می‌شود، غذا خوردنتان و خوابتان مختل می‌شود و حتی گن لاغری باعث می‌شود که به دستگاه گوارش شما آسیب وارد شود. (اگر شما بیماری و ناراحتی معده دارید، پوشیدن گن ساعت شنی به طور کلی برایتان توصیه نمی‌شود مگر اینکه با دکترتان مشورت کرده باشید و او مجوز پوشیدن گن لاغری را به شما داده باشد).

مزایای استفاده از گن ساعت شنی

جدیدترین محصول ارائه شده در بازار است که در بین افراد مشهور بسیار طرفدار دارد.
جنس گن ساعت شنی به گونه‌ای است که برای بدن حساسیت ایجاد نمی‌کند.
گن ساعت شنی علاوه بر چربی‌سوزی به سفت کردن پهلو و شکم کمک می‌کند.
گن لاغری ساعت شنی به دلیل ضخامت کمی‌ که دارد، به راحتی برای پوشیدن در زیر هرگونه لباس و حتی لباس‌های مجلسی مناسب بوده و از زیر لباس دیده نمی‌شود.

داخل گن ساعت شنی از فنرهایی ویژه استفاده شده که موقع استفاده به سمت بالا یا پایین جمع نشده و یا لوله نمی‌شود.
برای تنظیمات مختلف در طراحی گن ساعت شنی برای راحتی بیشتر در موقع پوشیدن، یا از قزن قفلی، قلاب، زیپ و یا چسب استفاده شده است. (معمول‌ترین نوع در گن‌های ساعت شنی استفاده از سه لایه قزن قفلی است).
بلافاصله بعد از پوشیدن این گن لاغری نیز بدن یک الی دو سایز کوچک می‌شود.
مدل گن جلیقه‌ای ساعت شنی به گونه‌ای است که باعث می‌شود که سینه‌ها را بالا برده و برجسته‌تر نشان ‌دهد.

ویژگی‌های گن ساعت شنی

ساعت شنی دارای سایزهای مختلف برای اشخاص مختلف است.
بعضی از مدل‌های این گن، دارای رکاب هستند.
درون گن ساعت شنی ابری نرم تعبیه شده که راحتی بیشتر را برای مصرف‌کننده به همراه می‌آورد.
این گن لاغری دارای فنرهایی است که دور تا دور گن را گرفته است و باعث می‌شود که بدن بهتر فرم بگیرد.
گن ساعت شنی دارای فنرهای استیل منعطفی هم در داخل آن است که از لوله شدن گن لاغری جلوگیری می‌کند.
گن ساعت شنی دارای سه لایه‌ی اکسپرس شده است.

انواع گن لاغری ساعت شنی

فروش انواع گن لاغری در فروشگاه شکم بند

انواع گن لاغری ساعت شنی

 

انواع گن ساعت شنی

ساعت شنی

۱) گن‌ کمری ( شکم بند لاتکس روزانه ورزشی): برای سایزهای متوسط که به دنبال کاهش سایز خود حدود ۱٫۵ الی ۲ سایز هستند، مناسب است ولی در افرادی با سایز بالاتر که چربی پشت کمر و زیر بغل دارند مدل ساده جوابگو نبوده و به جای آن باید از مدل تاپی که دارای بند قابل تنظیم است، استفاده کنند.

شکم بندهای موجود همگی long torso هستند با قد بین ۳۱٫۵ تا ۳۳ سانت در جلو که از زیر سینه تا استخوان لگن رو میپوشانند , شکم بندها مناسب افرادی هستند که فقط در ناحیه شکم و پهلو انباشت چربی دارند و پشت کمرشان صاف و بدون چربی است. این مدل برای سایزهای بالای ۴۲ پیشنهاد نمشود . تمامی کدهای موجود ۹ ردیف فنر استیل و سه ردیف هوک دارند و دارای بارکد و هولوگرام میباشند . موجود در رنگ های مشکی , کرم , ابی , صورتی , بنفش , ۳ طرح پلنگی و چریکی. این مدل گن ساعت شنی که در رنگ‌بندی‌های مختلف در بازار موجود هستند، دارای ۹ فنر با جنس استیل محکم و انعطاف‌پذیر هستند که برای استفاده هنگام کارهای روزانه و ورزش سبک و محل کار مناسب هستند.

گن لاغری ساعت شنی برای چه کسانی مناسب است؟

۲): گن تاپی با بند قابل تنظیم (گن بند سوتینی ) :Waist trainer with back support
گنهای تاپی برای افرادی که پشت کمر و زیر بغل انباشت چربی دارند مناسب هست چون هم باعث کمک به اب شدن چربی های پشت کمر میشه و هم زیر لباس بدن کاملا یکنواخت به نظر میاد . جلوی گن از زیر سینه تا استخوان لگن هست و از پشت تا بالای کمر رو میپوشونه با بند سوتینی قابل تنظیم برای تنظیم قد گن. این مدل پرطرفدارترین نمونه گنهای لاتکس هست و برای همه سایزها و اندام ها مناسب هست . تمامی کدهای موجود ۹ ردیف فنر استیل و سه ردیف هوک دارند و دارای بارکد و هولوگرام میباشند . موجود در رنگ های مشکی , کرم , ابی , صورتی , بنفش , ۳ طرح پلنگی .

۳) گن تاپی با بند ثابت : waist trainer with wide straps
گنهای تاپی برای افرادی که پشت کمر و زیر بغل انباشت چربی دارند مناسب هست چون هم باعث کمک به اب شدن چربی های پشت کمر میشه و هم زیر لباس بدن کاملا یکنواخت به نظر میاد .
جلوی گن از زیر سینه تا استخوان لگن هست و از پشت تا بالای کمر رو میپوشونه , این نمونه به نسبت نمونه بند قابل تنظیم پشت کمر رو بیشتر میپوشونه اما چون قابلیت تنظیم قد نداره برای قدهای کوتاه تر از ۱۶۰ و بلند تر از ۱۷۰ پیشنهاد نمیشه . تمامی کدهای موجود ۹ ردیف فنر استیل و سه ردیف هوک دارند و دارای بارکد و هولوگرام میباشند . موجود در رنگ های مشکی , کرم ,ابی , صورتی , بنفش و پلنگی.

برای تعیین سایز گن لاغری به این پست مراجعه کنید

فروش انواع گن لاغری ساعت شنی در فروشگاه شکم بند