راه و روش لاغر کردن اصولی و لاغر ماندن

راه و روش لاغر کردن اصولی و لاغر ماندن

موضوع کتاب:آموزش لاغر شدن به صورت اصولی

امروزه خیلی از ما انسانها به دنبال به دست آوردن بدنی نرمال و بدون چربی هستیم.
در این مقاله تجربیات خودم را برای لاغر شدن به شما میگویم.
حدود چند سال پیش تصمیم گرفتم که لاغر کنم! از کم خوردن شام شروع کردم.مصرف شام رو رسوندم به نصف شب های دیگه.اولش برام عادی نبود اما کم کم عادی شد و همین الان با گذشت چند سال دیگه علاقه ای به خوردن شام ندارم!
برای لاغر کردن باید این موارد رعایت بشه:
۱٫داشتن اراده
۲٫کم خوردن غذا
۳٫ورزش
شاید به خودتون بگین این ۳ مورد بارها تکرار شده اما همین ۳ مورد اگر رعایت بشوند باعث لاغری میشوند.
دوست عزیزم مهمترین قسمت داشتن اراده هستش!
تا وقتی این اراده نباشه نباید توقع لاغر بودن رو داشته باشی!
پس از همین حالا شروع کن و به خودت بگو من تا ۲ ماهه دیگه لاغر میشم و به خودم تو این راه دروغ نمیگم.
مهمترین ورزش هایی که باعث لاغری میشوند اینها هستند:
پیاده روی-دویدن-طناب زدن.
یک نکته مهم و تجربه شخصیم اینه که قبل از شروع ورزش یک لیوان آب کرفس میل کنید.خوردن آب کرفس تاثیر خوبی در لاغری داره! اصلا روزانه خود ساقه کرفس را میل کنید.
دقت کنید این مواردی که گفتم و میگم به طور کامل تجربیات شخصی خودم هست.
مصرف برنج را تا حد امکان کم کنید حالا نه در حد ۲ تا قاشق اما کم کنید.سعی کنید فیله مرغ آب پز کنید و میل کنید.رژیم غذایی دارای هزینه هستش و اگر دیدین این هزینه بالا هست بهتره که فقط مصرف روزانه غذای خود را کمتر کنید.شام را خیلی کمتر کنید و به جای آن میوه مصرف کنید.یا نان سنگک و پنیر لاکتیکی.
حواستون باشه که با کم کردن غذا دچار مشکلات معده نشوید اگر دچار مشکلات معده شدید فقط تعداد دفعات غذا خوردن را زیاد کنید اما حجم غذا را کم کنید.
دید بیشتر مردم از لاغری یعنی داشتن یک برنامه رژیم غذایی.
یعنی چی؟ یعنی مثلا روزی ۲ قاشق برنج!! و یا قد کف دست نان!!
از نظر من این مدل غذا خوردن فقط باعث لاغری زود هنگام و از دست دادن مواد معدنی بدن و ریزش مو و مشکلات گوارشی میشه!
رژیم باید روی اصول و طولانی مدت باشه!طوری که به بدن صدمه وارد نکنه.پس مواد روزانه مصرف بشه اما برنج کمتر و شام به حداقل برسه ورزش هم فراموش نشه.اینجوری به صورت اصولی لاغر میشوید.
نتیجه ای پس میگیریم اینه که:
۱٫اول تصمیم جدی بگیریم
۲٫مصرف روزانه غذا را کم کنیم.
۳٫ورزش کنیم.
باور کنید رژیم گرفتم و ورزش کردن اینقدرها هم سخت نیست وقتی با نیتی خالص تصمیم بگیرید که لاغر کنید حتما میتونید.
راستی باید صبور هم باشید.البته ما ایرانی ها انسان های صبوری هستیم.
از همین امروز با اراده قوی شروع کنید و فقط کمتر غذا میل کنید.
با ما در تماس باشید و سوال های خود را مطرح کنید به همه سوال ها جواب میدهیم.

گردآورنده از تیم شکم بند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *